FILMAJÁNLÓ ÉS ÉLMÉNYBESZÁMOLÓ: Minden, minden mozipremier

by - 8/03/2017

Ma voltam a Corvin moziba (nagyon ritkán járok moziba, most voltam életemben másodszor), ahol megnéztem az ezen a napon vászonra kerülő sikerfilmet (legalábbis gyanítom, hogy az, mert a könyvet sokan szeretik), a Minden mindent, angol címén Everything, everything-et.
 Meg kell mondjam, hogy ezt a filmet tényleg megérte megnézni. Szinte minden ugyan úgy volt benne, mint ahogy a könyvben leírta a szerző. Kivéve egy két jelenetet, ami viszont nem is akkora baj, hiszen így a rendezők is megmutathatták, hogy mit képzelnének még el a könyvben. Az viszont nagyon nem tetszett, hogy a vége így lett megcsinálva, hiszen nem is így volt a könyvben (nagyobb részt). Aki még nem látta, az ne olvassa a következő sorokat.

SPOILER!!!

Ugye a könyvben úgy volt, hogy a végén Maddy bemegy az antikváriumba és Olly később érkezik meg - legalábbis én így emlékszem -, viszont a filmben Olly előbb ott volt, mint Maddy. 
SPOILER VÉGE!!!

De... Szerintem pont így volt a jó. Nem voltunk valami sokan, mégis a film volt a lényeg, ami
szerintem nagyon jóra sikeredett, Olly karakterét az írónő és a filmrendező is nagyon jól megalkotta, az, hogy egy helyes színész is játszotta a filmben, az pedig még jobb.

Ami Maddy anyját illeti, még mindig tartom magam ahhoz a véleményemhez, hogy nem tudom megérteni, amit csinált és én is ugyanígy cselekedtem volna Maddy helyében.

A másik, akit nagyon utáltam még a könyvben és a filmben is, az Olly apja volt. Igaz, hogy ő csak mellékszereplő, de nagyon fel tudta húzni az agyamat. 
 Valamint még az is tetszett a filmben, hogy a rendezők olyan jeleneteket is beleraktak, ezáltal pedig olyan szereplőket szólítottak meg, akik csak említve voltak, vagy Maddy csak látta őket. Ilyen például Olly anyja, vagy a húga. A húga igaz, hogy csak egyszer van benne a könyvben, viszont a filmben kétszer is "feltűnik". (ha megnézed rájössz, miért raktam zárójelbe)

Amiért pedig magamat dicsérném meg: Végre, valahára megtanultam kimondani a Humuhumunukunukuapua’a halnak a nevét. Legalábbis valamennyire. :D Így legalább esélyem sincs arra, hogy anyám megpróbáljon hülyének nézni, ha megpróbálom kimondani. Vagyis nem annyi, mint a könyv olvasása közben.

Szerintem én itt és most kijelentem, hogy eddig ez a kedvenc könyvadaptációm. Igaz, eddig csak hatot láttam ezzel együtt (Twilight összes részét láttam, de olvasni, csak kettőt olvastam), viszont most úgy állok, hogy ez tetszik a legjobban. Ez hasonlít a legjobban a könyvre. Aztán ki tudja, mi lesz a jövőben. 

Te ott voltál? Írd le, hogy neked tetszett-e, vagy hogy mész-e valamelyik vetítésére, ha ma nem voltál.

You May Also Like

0 megjegyzés